01 oktober 2010

3-i-1

3 plagg i 1 inlägg.

Jag börjar med den senaste tröjan som numera ligger i sonens byrå.
Muddar i ärmslut tycker jag är bra nu när det är lite kyligare ute, dom håller vantar på plats och ingen vind blåser in.
Sötaste robotar, och även sonen blev förtjust i dom.

Och sen blev det lite till tjejerna.
Nu är jag ju ensam tjej i familjen, och dessa är på tok för små för mig.
Så om det finns någon liten tös där ute som vill ha dessa, maila mig.
Storlek 98.
Detta tyget fick jag i det senaste hemlisbytet. Och med rosa till blev det riktigt bra.
Har tidigare varit lite emot detta tyget, men inte längre.
Tunika med pösärm och rynk.
 


Och det var tänkt att denna tröja skulle få en puffärm/ballongärm, men jag lyckades inte riktigt få
till det som jag ville. Men det blev rätt så bra ändå.
Sonen blev glad över den och fick prova när han kom hem från dagis.
Fick ingen live-bild, men han var bra söt, hihi.
 

5 kommentarer:

Miiaoo sa...

Så fina saker du har sytt! Gillar särskilt robottröjan och den översta tunikan! Jättefint alltihop dock!! =o))
Ska snart våga sy ett plagg med bandkantaren, har inte riktigt känt mig sugen än, så mkt på jobbet och andra beställningar som kommer emellan hela tiden. Kul men det går segt med den egna sömnaden när jag inte riktigt har orken just nu.

Ha det gott
emma

Unknown sa...

Tycker att ärmarna ser fina ut! Allt är superfint!

Roblin sa...

Fina tröjor!
Robotarna är ju jättefina som tröja också.

Mamma Rhu sa...

Jag vill ju göra reklam för dig.. Eller att N ska göra det.. Å snart behöver jag små kläder med.. Vi får ta det här över en fika någon dag..

od Andulky sa...

Så himla fina!!