14 december 2009

Provar något nytt

Andra har gjort det tidigare, men det är helt nytt för mig iallafall :)
Fuskficka!
Dom här brallsen är en julklapp till en liten kille :) Tror det blir en matchande tröja till också om jag hinner..

Mönstret är mitt vanliga för muddbyxa, men jag klippte benen lite smalare och kortade av på längden för att istället ha en extra lång mudd.
Fuskfickan var inte så knepig som jag först trodde, ska nog klippa ett par till min egna lilla kille.

Tyget är en mjuk interlock från JNY, och mudden är nog från Sundbybergs textilcentrum.

5 kommentarer:

Sandra -Vildkatten sa...

Jättefina. Är oxå sugen på att testa "fuskfickan". Ger ett fint arbetat intryck tycker jag.

petra sa...

Verkligen fina. Jag har inte visat dom för Herman...men han har sagt till tomten att han vill ha sådana =)

JuMel sa...

Fina! Har oxå varit sugen på att testa fuskficka ett tag men nu är sonen så förtjust i riktiga fickor att jag funderar på att testa sånna istället...

od Andulky sa...

Superfina! Älskar färgkombon!

Unknown sa...

Det blev ju superfina! Å du visst borde det finnas någon som vill hålla en kurs?