11 januari 2009

Söndagspyssel

För några dagar sedan flaggade jag söndagen som min pysseldag. Jag trodde jag skulle hinna mer, men med ett litet troll i hasorna och en krasslig sambo så blev det inte mer än så här.


Ett tyghjärta (med fleece baksida) som ska få ett band som den kan hänga i. den bruna skallran gjordes i all hast precis innan middagen var klar så den är jag inte riktigt nöjd med.
Både hjärta och skallra är till en liten bebis som kommer i sommar :)
Bamse-tyget är ett gammalt örngott som jag fyndat på Tradera, och det bruna tyget (skallran) är en tröja som jag köpt på KappAhl, jag älskar det tyget!!

Dom här tavlorna har vi köpt på The Old Picture company
Nu har dom fått ramar och en plats på vår vägg i hallen. Min favorit är tavlan i mitten.

En anka går över gata i New York, 1941

Sist men inte minst har vi satt upp en tavellist i köket med några av mina favoritböcker :)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga tavlor!

Anonym sa...

Underbart fint hjärta och skallra...duktig du är. Blev ju också jättefint med tavlorna. Ska nog ta ledigt den fredagen du är här =)

Kram P

Anonym sa...

Fina grejer!!
Söt tavla