21 april 2009

Bidrag till Cancerfonden

Jag har nyligen fått ett svar på en knöl jag har på halsen. Det är inte cancer och jag är så lättad!
Men dom dagarna från provtagning till svar, det var tuffa dagar må jag säga.
Nu är jag så lättad och glad att det inte hände mig, men jag vill så gott jag kan hjälpa dom som blivit drabbade, och cancerforskningen.

Därför kommer jag hädanefter att sälja div Pumla-saker och tyger och skänka all inkomst till Cancerfonden.
Om du är intresserad av att köpa, maila mig på litenpumla@gmail.com
Först till kvarn gäller..
Frakt tillkommer enligt posten portotabell


Bomullstyg, blommigt retro
5 meter långt, 50:-/m


Napphållare Pumla
1st Bamse,
1st Busungar SÅLD
40:-/st


4 kommentarer:

Madelene sa...

Usch! Fy! Jag fick alldeles ont i magen när jag läste det där! Jag har nämligen gått igenom samma sak! Fast jag hade en tumör på äggstocken. Dock godartad! men det tog 6 veckor innan det svaret kom! Började med akut UL som jag fick vänta på i 4 veckor, sen akut operation som jag fick vänta på i 4 veckor till...sen provsvaret 6 veckor...sen tog det två veckor innan jag öppnade kuveret med...va skönt att det inte va något med din knöl, verkligen! Det tar så mycket på en och man går och funderar på de mest konstiga och hemska öden som kan drabba en.

Doris_Assar sa...

Nej fyy, vad skönt att det vart ett positivt besked sen!
Jag har postat ett brev till dig idag. Bara att fråga om det blev lite rörigt i beskrivningen ;-)

Anna Fransson sa...

Fint tänkt av dig Johanna. En napphållare är inte så aktuellt i dagsläget för min del. Jag får återkomma med beställning :)

Syster yster sa...

Jag vill ha en napphållare, gärna busungar om den finns kvar!