07 april 2009

Syswap

Jag har anmält mig till Syswap Sommarsol.
Riktigt spännande, min första swap. Härligt tema också, sommarsol.
Här är frågorna med mina svar:
1, Hur många barn har du?
1

2, Kön kläder och skostorlek på barnen
pojke, storlek 86/92, 23 i skostorlek
3, vad har du för storlek på kläder, skor/tofflor?
kläder 36/38, skor 36

4, Är du nybörjare, medel eller avancerad på stickor?
Så mycket nybörjare man kan vara

5 -”- på sömnad
medel

6, Vilken typ av tyg föredrar du?
velour, interlock, bomull

7. Vilken typ av garn gillar du?
*pass*

8, Håller du på med någon annan skapande hobby(vad?)?
nej inte just nu

9, Vad gillar du för godis?
saltisar :)

10, Är du allergisk mot något?
pälsdjur, nötter

11, vad är dina favoritfärger?
Klara enkla färger

12, Finns det några färger du absolut inte gillar?
Pastell

13, Kaffe eller te?
kaffe

14, vad lyssnar du på för musik
allt, men just nu är det mycket barnvisor

16. Vad läser du för böcker?
läser i perioder, gärna Kajsa Ingemarsson

17, Prenumererar du på någon sy/sticktidning?
nej

4 kommentarer:

Madelene sa...

Vad går det här syswap ut på? Vore roligt att haka på, men vill gärna veta lite mer :0)

Madelene sa...

Var ifrån Norrland är du? Bor själv uppåt :0)

florin design sa...

Nu ligger du i min lista, kikar här ibland men nu ska det bli oftare :-)

Anna sa...

HejHej! Du skrev till mig angående ert bröllop i sommar... jag tänkte höra om du fick mitt mail? :) Jag är alla fall ledig då... mvh Anna

www.nogg.se/sauhke