08 oktober 2009

Lite nytt


Kort och gott, här kommer lite nytt från mig :)




Varmt och gott i fleece
Det ser mer ut som blått men den är i en underbar turkos!
Den vänstra "flärpen" blev lite kort, såg det inte förrän jag var klar. Nåväl, den går säkert att använda iallafall.



Vantar till småttingar, fodrade med fleece.
Inte mycke att orda om egentligen.



Små nyckelringar, eller pynt på din nyckelring :)

Mössor till min svåger, goda vän och mamma:)
Den första är i ett riktigt snyggt Paul Frank tyg, en stuv från Ohlssons-önskar jag hade mer.
Den andra är orange, väldigt orange :)
Och mamma har fått en likadan mössa som jag har sytt till mig själv :)

12 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Finfint!! :-)

Pernilla sa...

Så mycket fint du har sytt!!

Emilia sa...

Så mycket fina grejer i snygga tyger!

Moster sa...

Lika snyggt som vanligt.Trevlig helg till er!

Monica Therese sa...

Deilig bukse du har sydd,og de vantene så heeerlig ut =(

jugend.liebe sa...

Byxorna ser jättemysiga ut! Älskar den färgkombinationen. Men de andra sakerna är också mycket fina.
/Maria

Retro Elephant sa...

Så mycket fitn du hunnit sy! Önskar dig en trevlig helg :)

//Lina

Fangoria sa...

Åh vad mycket fint! Gillar mest de mysiga fleecebyxorna!

Moi! sa...

vilken söt dress! Fina mössor i lite andra färger! Kul med omväxling!

Jannie sa...

Hej gumman!!
Älskar de turkosa byxor alltså!
Hur visste du det ;-)

kramis

od Andulky sa...

Varifrån är den underbara fleecen??

od Andulky sa...

Tusen tack!!