27 oktober 2009

Nu är den äntligen klar

Jag har dragit ut på det, in i det längsta. Men nu är det gjort. En resårkanal.
Jag fick för mig att det var bökigt och knepigt. Kikade runt bland div tutorials, hittade Gekkos och därifrån vidare till Tilde Textil. Och den fick det bli. Och sååå himla enkelt. Okej det är ingen kanal kanske, men det är resår istället för mudd. En helt ny värld öppnar sig :)
Det var iallafall pyjamasbyxan som fick resår i midjan. Och nu är det klar och väntar på invigning ikväll.

6 kommentarer:

florin design sa...

Vad fint det blev!!!!

Krimskrams sa...

Så snyggt! Tröjan tycker jag kan användas som vanlig tröja också. Nästan för snygg för att bara sova i ;-)

od Andulky sa...

Wow så fin pyjamas! Nästan lite synd att "bara" ha ett så fint set som pyjamas ;-)!

Maria sa...

Jätte snyggt!! Ser så mjukt och skönt ut...

Leo och lillasyster sa...

Jätte-jättesnygg pyjamas i coola retrofärger och mönster!! Du har ju en egen tomteverkstad där hemma, en annan får springa runt och shoppa med alla andra galningar i city ;-) kram!!

Anonym sa...

Vilket härligt set, jag har också den där snigeln som väntar på att komma på någon tröja så nu kände jag att jag blev inspirerad.När det gäller halsringning osv så brukar jag sy mudd i halsen, jag tycker det blir elastiskt och bra då. Annars ska jag lägga upp en beskrivning snart på hur jag syr/kantar med trikå och mudd om du kan bli insprierad av det. Jag hr alltså ingen coverpro men tycker det funkar bra ändå=)