22 maj 2010

Nu är det sommar, nu är det sol

Visst är det underbart väder vi har nu.
Trots att jag är pollenallergiker (så det bara visslar om det) så måste man ju bara gå ut när vi nu har sol :)
Idag har vi varit en sväng till 4H-gården som ligger när i närheten. Klappat hästen, härmat fåren som bräker, kastat småsten i vattnet och åkt en hel del rutschkana :)

Och så visar jag en bild på mitt hjärta, min trollunge, klädd i orangea fordon. Tröjan var egentligen till lillkusinen, den är sydd i storlek 80, men Ottobre är ju kända för att ha lite stora storlekar =)


7 kommentarer:

Krimskrams sa...

Vilken härlig orange färg fordonen har i solen! Jag tyckte tyget såg så smutsorange ut på livebilden hos mjukatyger men här ser den ju underbar ut :-)

Miiaoo sa...

Vilken härlig bild!! Gillar också färgen i solen!

Petra sa...

Åhh vilken fin färg!! Herman och Colin har likadana solhattar ser jag =)

od Andulky sa...

Underbar bild! Tröjan är grymt snygg!!

Wimsan Mari sa...

Vilken underbar livebild.
Fordonen är ju helt underbara.
Fräsch tröja, får jag säga.

Ingrid sa...

så glad man blir av bilden!! superfin tröja på söt pojk!!

Sandra -Vildkatten sa...

När jag kom hem från min lilla resa så låg det ett finfint paket och väntade på mig. Tack så jättemkt för den fina klänningen. ska se om jag kan få till en fin livebild sen när vi provat den