21 januari 2010

Min första

Återförsäljare!
Till våren kommer Doffi att sälja Pumla-mössor.
Det är så roligt, verkligen jätte jätte roligt. Tänk om man får se nån liten parvel springa runt med en Pumla-mössa på huvudet till våren, hihi.

Detta är 72 härliga vårmössor som är redo att skickas upp till Doffi i Luleå.
Nog för att mössor är roliga och enkla att sy, men det är inget man gör i ett svep, så det tog lite tid innan alla blev klara.




Ursäkta den dåliga bilden, men jag hade inte riktigt ro att fixa till något roligt montage idag..

Orange/Brun ränder från E-Slöjd
gröna och gula igelkottar från Mjuka Tyger
Turkosa och röda apor/lejon från JNY

16 kommentarer:

Karin sa...

Vad roligt! Grattis!

Madelene sa...

Jätte skoj! Du kommer säker att få massvis med mössor sålda! :0) Grattis!

Ahlard sa...

Åh så kul! Hoppas jag ska till luleå snart då ska jag in där och kika. /Johanna

FridoLi sa...

GRATTIS!!! Vad kul!!! Och superfina mössor så klart! :-)

Jennie sa...

Vad roligt, grattis! Då får man kanske bege sig till Doffi och shoppa någon dag. :) De där igelkottarna är ju bara för söta! När börjar mössorna säljas?

Petra sa...

Dom är så fina!!

OttoPippi sa...

Grattis!!! Så himla kul!!! De kommer säkert att sälja som smör!

Tanjis sa...

Åh, va kul! Grattis! Det måste vara superspännande! :)

minnapinna sa...

Näää, vad roligt! Dem ska vi hålla utkik efter :)

Jenny sa...

Grattis va roligt! Hoppas dom går åt som smör i solsken : )Kram

Kool Inka sa...

Så kul, grattis!

Jessica sa...

Vad kul! Jag väntar fortfarande på napphållaren du skulle justera.. ;)
Jag har tappat länken till den andra bloggen, skulle du vilja ge mig den ??

Lillsnörpa sa...

Grattis! Måste vara hur kul som helst! Nu kommer jag kika efter små barn med Pumla-mössor hädan efter :) /Lillsnörpa

Lillsnörpa sa...

sv: Tack! Så kul att du uppskattade min idé! Det är så enkelt också. Man kan ju måla över det lite enklare än om dte vore på en vägg också :) Kram!

Leo och lillasyster sa...

Åh Leo och lillan vill ha såna :) måste skaffa :)

Fiffiluren sa...

Kul att sälja på Doffi. Brukar handla där när jag har vägarna förbi :-) Inte nästgårds precis men i alla fall.