10 januari 2010

tjusigt till tjejen

Det här tyget har jag haft i skåpet i flera månader, har alltid tänkt att jag skulle sy ett par byxor. Men när jag satte saxen i det så blev det denna tunika istället.
Valde ett par leggings i velour till.
Färgmässigt så matchar dom inte till 100%, men tillräckligt nära för att det ska gå ihop i mina ögon.
Och kanske blev det lite "juligt" med den röda mudden, men det blev bara så mörkt när jag la brun mudd bredvid tyget, så jag tog risken med rött istället.












Mönster: Ottobre
Tyg: Det rutiga är köpt på Sundbybergs textilcentrum, velouren är köpt på Tradera, tror det är SoS. Mudden vet jag faktiskt inte, det var en liten stuvbit.

Tunika/leggings är i storlek 98, och till salu om någon är intresserad. Maila mig på
litenpumla@gmail.com

Inga kommentarer: