23 november 2009

Missen

Jag fick byta till mig mönstret på denna underbara lilla katt av Krimskrams, tusen tack Jenny!!
Det var nog det pilligaste jag någonsytt sytt eller kommer att sy, men det var det värt!
Se sån söt liten kattunge vi har i familjen nu :)
(han har inte ögon eller nos ännu...)
Jag valde att sy i ett tunnt bomullstyg och det blev inte riktigt bra, det sprack i sömmarna på vissa stället för tyget var för klent. Så denna kissemiss ska få bo kvar hos oss, dock kommer det syskon som ska få nya ägare till jul :)



Mjau

10 kommentarer:

Nette sa...

Men guuud, det var det sötaste jag sett!!! Vad skulle det kosta om tomten kom med en sån kisse?! :)

Roblin sa...

Oh så söt den blev!

Nu måste jag blinka stort och länge (eller muta med massa glögg?? ;-) ) för att se om jag kan få byta till mig mönstret så att även jag kan fylla julklapparna med kissemissar :-D

Krimskrams sa...

Ljuvlig! Den måste vara ett syskon till min första katt jag sydde som är i likadant tyg :-D

Ja visst är det lite pill och då har jag ju ändå förstorat mönstret :-o

Petra sa...

Både Nelson och Herman längtar efter kattungen =)

Anonym sa...

Så söt...

Fangoria sa...

Åh söt!

florin design sa...

Jätte söt!

Retro Elephant sa...

Jag vill också prova på att sy den söta katten!

//Lina

od Andulky sa...

Så himla söt!!

Jennie sa...

Åh så sööt!