06 mars 2010

Annat pyssel

Någon sytid har inte infunnit sig på flera dagar nu, och idag var det alldeles för fint väder för att sitta inne och sy.
Dock har jag hunnit pyssla med lite annat till lilltrollets nya, egna, rum.
Syrummet fick jag säga adios till, men det var det faktiskt värt :)
Idag fick jag ihop denna tavla som kommer hänga brevid en tygfond på väggen.
Tygfonden är ett stort grönt John Blund tyg, som kommer hänga vid sängen för att önska godnatt :)


Vad tycker ni, blev det inte fint?

6 kommentarer:

Krimskrams sa...

Så fint och vilken bra idé :-)

Lime by me - Lime design sa...

Verkligen fint! Har själv mitt syande i en liten hörna i garaget så ingen glamour här inte...=)

Palven sa...

Superfin :o)

jugend.liebe sa...

Vad fint det blev! Vilken bra idé. Trist med syrummet, men skönt med barnrum kan jag säga av egen erfarenhet ;-)

Roblin sa...

söt tavla!

Klart att det är trist att inte ha ett syrum, här har vi ju både syrum och barnrum, men inte inte hjälper det. Liv sover ju mest i vårt sovrum trots allt...se

Jennie sa...

Vilken bra idé, vad fint det blev! Vi är också i situationen där ett hobbyrum (mitt eller makens) kommer att ryka när lillen vill ha eget rum.