03 mars 2010

Sunshine Blog Award



Den här har jag fått från Made In Hstd. Tusen tack, vad glad jag blir, och lite generad att lilla jag skulle inspirera någon annan. Wow :)

The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

Eftersom det har florerat väldigt många awards bland bloggarna på senaste tiden så väljer jag att inte skicka denna vidare till någon specifik, utan till alla er där ute. Jag blir inspirerad av er alla :)

2 kommentarer:

Kool Inka sa...

Grattis! Vad mycket du hunnit sy sista dagarna, hinner knappt med att kommentera. Favoriten är verkligen den vita tunikan med blommor i nedre kanten. Skulle även vara underbar i vuxenstorlek.
För att svara på din fråga i min blogg: Det var en coverpro jag tittade på på mässan. Vill också ha en sådan men vet inte om jag verkligen verkligen behöver den...

Krimskrams sa...

Hej! Läste att du gillade biltyget i min blogg. Jag har en ganska stor bit så vill du ha till en tröja till din pojk så kan vi kanske göra ett byte?

Jag skulle vara intresserad av gula apor och lejon eller kanske lite av hjärtantyget från den senaste bodyn du sytt! Är du intresserad så hojta till. Jag gillar ju retro bomullstyger också so du vet :-)