12 mars 2010

En till inför sommaren

Jag har många idéer till dessa ljuvliga singoallaklänningar, har beställt en hög med tyger som kommer bli tioptop hoppas jag :)
Denna hann jag få ihop igår medans lilltrollet var på dagis.



Även denna är i storlek 2år (92) och till salu
Maila mig om du är intresserad litenpumla@gmail.com

Den blåa velouren är en stuv från Sundbybergs textlicentrum
Ränderna är också en stuv jag bytt till mig från Krimskrams. Älskar detta tyg, och är så ledsen att jag numera bara har små pyttebitar kvar.

8 kommentarer:

jugend.liebe sa...

Vad snyggt! Jag älskar regnbågsfärger! Synd att Iris redan har fler klänningar än hon hinner använda...

FridoLi sa...

Jättefin! Älskar verkligen modellen på singoallaklänningarna. Ska absolut försöka mig på att sy några till mina flickor sen.

Ingrid sa...

Supersnygg!! Så fint med enfärgat liv och mönstrade ärmar!!

Krimskrams sa...

Så fin! Den blå velouren passade ju perfekt med det blå i regnbågstyget. Visst är det tråkigt att tyget inte finns att köpa längre.

LILLSNÖRPA sa...

Vilken fin!

LILLSNÖRPA sa...

Vilken fin!

Kool Inka sa...

Jättefin! Även små bitar kommer väl till användning.

Tina´s Mat sa...

Wow, vilken söt klänning!