21 april 2010

Äntligen Fordon

Känns som en evighet sen jag beställde dessa tyger, ni känner säkert igen dom :)
otroligt fina fordon från Mjuka Tyger och av Johanna Ahlard.
Det kommer att bli härliga sommarkläder av dessa tyger, längtar tills jag har lite tid att sy av dom. Beställde enfärgat att matcha varje färgsättning också.
Dom orangea var visst lite sena, så jag väntar lite till på dom.




Igår, i sista minuten, så postade jag mitt paket till min bytesvän.
Är otroligt nervös över hur det ska mottagas, hoppas väl :) Jag tycker nog att jag lyckades väl med innehållet. Hade lite brått att packa ihop allt så jag glömde fotografera innehållet, men jag hoppas min bytesvän visar det när det kommit fram så får ni se det då :)



1 kommentar:

busmumrik sa...

Har också fått hem dessa tyger och de är sååå underbara... Vill bara sy nu.. väntar med spänning över vad som kommer upp på din blogg med dessa tyger;)