25 april 2010

Tack tack tack :)

Många tack till alla ni som hjälpte mig tömma tygskåpet!
För alla tyger som ni köpte så har jag köpt denna


TADA, en cykel! En "tanthoj", hihi.
Det är så roligt att ha en cykel igen, och trollungen han fick en sån barnstol så han kan följa med mig ut på äventyr.
Idag har vi invigt den. Lite vingligt var det i början, men när vi fick upp lite fart så rullade det på ;)
Och trollungen han ville inte kliva av, "Colin cykla mera mamma, meeeera"
Så från mig och trollungen, ett stort varmt Tack !

6 kommentarer:

Anonym sa...

Håhå, precis en sån vill jag ha! Var hittade du den?
Fick låna en cykelkärra idag och sonen var alldeles lyrisk, så nu måste det väl bli både cykel och kärra.

Anonym sa...

Fantastiskt, cyklar är ju så himla dyra annars. Ska ta mig en kik på biltema, tack!

Lallis/Helene sa...

Va kul! Jag har precis köpt en exakt likadan fast annan färg bara! Det var lite vingligt i början för jag har inte cykljat på flera år... Vi har köpt en cykelvagn också så i sommar ska vi ut på massa cykelutflykter hela familjen :)

Roblin sa...

Härligt! Nu får ni köpa cykelställ till bilen och komma hit så kan vi utflykta :D

Vi var ute en kortis idag, men Liv i cykelvagnen, jag blev helt slut!
Visserligen väger ju vagnen 9 kg, så det blir ju endel att dra på... Måste vara det, inte att jag är otränad *S*

Lime by me - Lime design sa...

Har alltid älskat att cykla på gamla hojar för det blir en helt annan känsla och den här är ju precis så fin fast den är ny...=)

Ingrid sa...

Härligt!! Makrillen tycker också om att åka cykel och tjoar att vi ska cykla mera så fort vi stannar.

Tyvärr hittade jag ingen 70-talsgul mudd eller interlock på Skroten. Att det ska vara så svårt att få tag på!!?