09 april 2010

Lite till

När man hittar tyger man inte ens kommer ihåg att man har, då har man för mycket va? :)
Dessa vill också flytta till nya hem.
Maila mig om du hittar något :)
(Ber om ursäkt för dom dåliga bilderna, fick nöja mig med mobilkameran ikväll..)


Och det finns lite kvar från förra gången, ta en titt :)




RÖTT
Små blommor 58x60 +spill
Vita blommor 86x137
50:-/st




BRUNT
3bruna 132x98 såld
Bruna/vita blommor 57x48
Små blommor 330x240 +spill (detta är ett påslakan)
50:-/st




BLÅ/GRÅ
Fjärilar 145x64 + 70x75
Elefanter 100x170
Stjärnor flanell 88x260 såld
50:-/st

4 kommentarer:

MarJo sa...

Nu gäller det att hålla fingrarna i styr! Säg att du inte har mera sen.........

Husfrun på landet sa...

MarJo
okej jag säger väl det då ;)
alltså jag fattar inte hur mycket som ryms i ett skåp, det finns några kilo till...

jugend.liebe sa...

Du ska väl inte sluta sy, eller???
/Maria

Husfrun på landet sa...

Maria
Nejdå! Men jag har sååå mycket bomullstyger som jag nästan aldrig syr av. Känns lite onödigt faktiskt :)