10 maj 2009

Dagisbyxa

Idag utökades lilltrollets garderob med 3 stycken dagis/sommarbyxor, modell muddis.
Jag verkar ha lagt mitt vanliga muddmönster på nåt himla bra ställe, så det blev ett nytt mönster från Ottobre 4/07 idag. Det funkade ju det med.
Nu är det tänkt att dessa ska nötas i lekparken och på dagis, jag la till lite extra på längden just för att dom ska passa tills lilltrollet börjar dagis. Annars kan jag alltid sy fler dagisbyxor :)


Ett påslakan som lilltrollet sov i som liten bebis, tycker det är så fint och har velat göra byxor av det länge.
Stjärnvelour från Mjukatyger. Tunnt och passande till sommaren.
Djungeltyget har jag också haft i gömmorna ett tag :)


Mönster: ottobre 4/07, storlek 86
PLUS: Lilltrollet har fått tre fina byxor
MINUS: att jag inte kan hitta mitt vanliga mönster

7 kommentarer:

Syster sa...

Hej, Jättefina byxor trollen har fått!!

syster igen sa...

opps...trollet menade jag

Josefin & Lovsan sa...

Men åååh så fina! Underbara tyger alla tre! :)

Kool Inka sa...

Åh, vilka fina! Han kommer vara den coolaste killen på dagiset.

Madelene sa...

Jätte snygga! De vänstra fick mig att tänka på Katvig på en gång! :0) Har nog med mönstret att göra kanske :0)

Madelene sa...

Aha! Ja se där :0) tyckte att jag kände igen det på något vis :0)

Errajka sa...

Vilka snygga byxor. Diggar djungelmönstret STARKT :)