29 maj 2009

Symaskin skin skin..

..sy-ma-ma-ma-ma-maskin.

Eftersom min gamla hushållsmaskin gav upp för ett tag sedan, så blev det till att köpa ny maskin. Jag visste egentligen direkt vilken jag ville ha, men plånboken höll inte med. Men jag hade riktigt tur, för jag fick den för samma pris som erbjöds på Syfestivalen, och så lite roliga tillbehör.
Nu vill jag bara sy sy sy, men det är dålig tajming för sambon har åkt iväg över helgen, och mitt lilltroll är inte så glad när mamma sitter vid symaskin. Men på måndag har jag en lång date med min nya maskin, bara vi två :)
Janome Décor Computer 4030

7 kommentarer:

rino sa...

schyst, då har vi likadana!
hoppas du komer gilla den, vi kanske hörs om vi får funderingar...

od Andulky sa...

Låter som en kul dejt ;-)

Älskade Hjärtegryn ® sa...

precis en likadan jag köpte igår :)

Doris_Assar sa...

Härligt, grattis!!! Ha så kul på dejten :-D

Kool Inka sa...

Nice! Välkommen till Janome-klubben :D

Krimskrams sa...

Fiiin maskiiin! Förstår att du vill sy NU :-)

Retro Elephant sa...

Lyxigt med symaskindejt på måndagen ;) Hoppas den är bra!

//Lina