12 maj 2009

Ett berg av tyger


Idag mötte jag upp Linda för att få min leverans av tyger :)
Hon fick fria händer att handla på Jofotex åt mig när hon var där för ett tag sedan, sen hade vi sambeställt från Stoff&Stil så det levererades också. Nu har jag ett berg av härliga tyger som ska möta tvättmaskinen imorgon.
Hundar, elefanter och mudd från SoS


Gott&blandat från Jofotex


Velour och fleece från Jofotex

Som tack för att hon handlat åt mig så sydde jag ett par gröna flodhäst-muddisar och ett par rosa bomulls-knickers till hennes tös. Hoppas dom passar. Linda fick en flaska ekologiskt vin, hoppas det smakar :)

(dålig bild)



Tusen tack Linda !!

7 kommentarer:

Roblin sa...

Så lite så! Hoppas att de kommer till användning!
Alltid lite nervigt när man ska handla åt någon annan.

Nu ser jag fram emot allt fint som du kommer att sy!

Och tack för byxorna - Liv fick testa flodisarna och de satt finfint - de rosa byxorna sprang hon iväg och gömde på något bra ställe :-)

Píckelniga sa...

Ahhhh vilka härliga tyger !! Det där med hundarna går jag och väntar på :)
Ska bli kul att så vad du gör utav allt detta :)

Helena sa...

Fina! Det är alltid kul med nya tyger. :-)

Bodil sa...

Åh, elefanttyget är ljuvligt!!

Madelene sa...

JÄTTE TACK för tyget! :0) Supergulligt! :0)

Strumpetossa sa...

Härliga tyger!

Bustråden sa...

fina tyger, det randiga i olika färger, vad är det för material i det?