25 maj 2009

Ett lyckat byte

För några dagar sedan efterlyste jag två tyger och fick napp från Jenny.
Det randiga tyget är från Stoff&Stil, och jag hade sån tur att jag fick Jennys sista bit.
Velouren är en knallig härlig orange, svårt att återge exakt färg på bild. Detta ska bli ett par muddisar som min syster har beställt till bebben som ska födas i juli.

Det blev ett väldigt lyckat byte, jag är så glad över tygerna. Här kan ni läsa vad Jenny tyckte om sin del av bytet :)


Velour och regnbågstyg

Tack Jenny !!

3 kommentarer:

prickig design sa...

Vilken tur att det löste sig för dig!
Jag fick dock inget mer då det var slutsålt på S&S- men det kommer ju så många fler fina tyger hela tiden man vill ha så jag får väl hålla tillgodo så länge. :o)

Krimskrams sa...

Så roligt att du är nöjd med tygerna. Hoppas regnbågstyget räcker!

Jag har redan sytt av påslakanet som du också hade, men det blev något helt annat än det jag tänkt från början ;-)

petra sa...

Snygga tyger... ser fram emot att få se de oragnea byxorna till skrutten! Vi var till BM idag, allt väl med krabaten. Nu fick jag känna huvudet också =)
Kram till er