15 mars 2009

Ett skepp kommer lastat..

Med kjolar. Många kjolar :)
Dessa kjolar ska iväg till SmartaMammor, men jag ska sy några till
för jag blev så himla nöjd med dom :)
Är lite ledsen för att dock-tyget snart är slut. Om nån har mera och vill byta eller sälja så hojta gärna till :)


Fina dock-kjolar



Söta brun/rosa

Jag är lite stolt över mina nya Pumla-tags :)

Nu blir det paus i bloggen några dagar. På tisdag ska min lilleplutt opereras och efteråt kommer han få all uppmärksamhet han vill ha.

8 kommentarer:

Roblin sa...

Oh, så fina de blev!
Ja både kjolarna och tagsen :-)

Kommer få små lyckliga ägarinnor!

Doris_Assar sa...

Docktyget gör sig verkligen superbra på kjolarna!
Hoppas allt går bra med sonen :-)

Henrietta sa...

Söta kjolar!! Hoppas att det går bra för sonen!

od Andulky sa...

Underbara dockkjolar!!!

Kool Inka sa...

Vilka fina kjolar. Framförallt dockkjolarna. Och vad kul med egna tags. Lycka till imorgon med lillkillen!

Anonym sa...

jättefina kjolar, jag såg det tyget på tradera, kanske redan såld? ja minns inte sluttiden men kolla där? eller kanske dyrt?

Lattjo liten pryl sa...

Jaa, de är jättesöta båda modellerna!! Läcker tag också. :)
Skönt att läsa att det gått bra med sötgrabben. KRAM på er!

Retro Elephant sa...

Vad kul att du gillade min nya bloggrubrik!

Vilka snygga tags! Har du gjort dem helt själv eller är de beställda? Många fina kjolar har du hunnit med :)

//Lina