09 mars 2009

Stort projekt

Detta blir nog mitt störta projekt någonsin. Hittills.
Jag hade en stund för mig själv i helgen, och då passade jag på att gå på loppisen.
Jag hittade en del tygbitar men även denna jättefina skänk. Som med lite slip och färg kommer bli tusen gånger finare. Jag vågade dock inte köpa den utan sambons godkännande, vilket jag fick när jag kom hem igen.
Så idag gick vi tillbaka till loppisen och köpte den.
Ett riktigt fyndpris må jag säga, och jag fick den hemkörd också :)




8 kommentarer:

prickig design sa...

vilken fin!! Kan tänka mig att den kommer att bli ännu finare... Kul att hitta sådana kap på loppis.

Anonym sa...

Åhh vad fin.... Vad har ni tänkt er för färg på den. Så han växer lille kusin ;) stoooora killen ju.
Kram

od Andulky sa...

Så himla fin!!

Anonym sa...

Gud vilken fin!

Henrietta sa...

Vilken härlig skänk!!

Roblin sa...

Kommer bli så fin så fin när den fått ett lager vitt eller två :-D

Kool Inka sa...

Grattis till fyndet. Den är så fin!

Lattjo liten pryl sa...

Jag gillar verkligen skänken. Den är så fin!! Älskar såna gamla fynd, man blir så sugen på att öppna upp luckorna där och jag fantiserar om att hitta ytterligare ett litet loppisfynd inuti!! :D Precis som trollet på bilden ser ut att göra...