06 mars 2009

Lilla julafton

Det känns nästan som julafton när man har tre paket att hämta ut på posten :)
Jag visste iofs vad det var i paketen, men det är ändå roligt när det kommer.
Här är mina klappar:

Djungeltyget känner väl alla igen


Docktyg, åååå jag tycker det är så fint


Loppisfynd, ett påslakan i mina favvofärger


Älskade svampar


Reatyg från Panduro, söta elefanter och kaniner


Beställning från Bibbi, div smått&gott


Visst är det skönt när det är fredag. I helgen har jag tänkt sitta vid symaksinerna mååånga timmar, det kliar i fingrarna för jag har så mycket jag vill och ska göra i helgen.
På min "att-göra"-lista står bland annat kjolar, napphållare, lappfilt och ett ufo som har legat sen förra helgen.

Trevlig helg på er :)


varför kan jag inte kommentera i blogspot? :(

6 kommentarer:

od Andulky sa...

Superfina! Var är docktyget ifrån?? Det är ju helt underbart!!
/Anna

Husfrun på landet sa...

Docktyget är från Ellos, men jag tror det är slutsålt. Jag lyckades hitta lite på Tradera :)

od Andulky sa...

Ok. Typiskt.. Det är verkligen läckert!!

Anonym sa...

Jättefina tyger. Blir spännande att se vad du kommer att göra för snyggt med dom.Kram

Kool Inka sa...

Vilka fina tyger! Docktyget är en klar favorit.

Doris_Assar sa...

Hihi, jag fick också svamptyg på posten idag! Från mamma, hon hade "köpt ut" ;-) Visst blir man glad nr det kommer paket på posten!