24 mars 2009

Jippie, 1000 besökare :)

Snart visar räknaren på min sida att jag har haft 1000 besökare. Helt galet, det är jätteroligt att ni tittar in, och jag tycker det är så roligt med kommentarer också, hihi :)
För att fira 1000 besökare så kommer jag lotta ut en filt till en av er.
Lämna en kommentar om du vill vara med i lottningen :)
(jag drar en vinnare om en vecka, tisdag 31/3)

Du får välja mellan dessa två härliga bomullstyger
(med vit eller ljusblå baksida i fleece).

Vitt med blåa fjärilar
Brunt med rosa och vita blommor
Tack för titten och välkommen åter :)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill, jag vill, jag vill!

Bumblebee sa...

Jag vill gärna vinna en filt!

od Andulky sa...

Stort grattis till så många besökare!! Självklart vill jag också vara med :-).

Henrietta sa...

Grattis till alla besökare! jAG TÄVLAR GÄRNA OM EN FILT, SPECIELLT DEN BRUN-ROSA :O))

Lina sa...

O ja jag vill jätte gärna vara med i utlottningen trots att det är första gången jag kommer till dig:) Min lilla plutt skulle bli så glad för en sån där rosa och brun filt...
Tack för en fin blogg!
/Lina

Heimlaga sa...

1000 grattis!

Anonym sa...

Hej hej. Vi vill såklart vinna en härlig filt, jag tror bix skulle gilla den med fjärilar mest =)

Doris_Assar sa...

Grattis!
Jag är gärna med och tävlar om den brun/rosa! :-)

sygryn sa...

Jag vill var med! Den brun/rosa!

Har du fått mailet jag skickade förra veckan om att dragkedjorna kommit hem. Jag har försökt maila dig ikväll igen, men det verkar inte funka....Maila mig, så jag vet hur läget är! Mvh Malin

Anonym sa...

Grattis till besökarantalet =) vill gärna vara med i utlottningen av filt :). Nu ska jag spana vidare på din blogg, hit lär jag komma fler gånger, lika bra att lägga till på bloglovin :)

Natti

Kool Inka sa...

Grattis till 1000 besökare!

Jag är gärna med och tävlar om den vit/blåa filten

Anna Fransson sa...

Hej å grattis!
Jag är gärna med i din utlottning.