26 mars 2009

Första klippningen

Det enda sömnads-relaterade i denna inlägget är väl muddisarna som jag sytt, men ingen nyhet direkt.
Jag vill bara visa hur fin mitt troll är nu när han fått vara hos frisören, första gången 15 månader gammal :) Tidigare var det så låååångt i nacken, och han såg lite bebis-aktig ut.
Nu är det minsann ingen bebis som springer runt här hemma, skåda lillkillen :)
Mammas hjärta

Det är svårt att få en livebild som man vill visa, så denna får duga. Han sitter som i trans framför tvn och Bolibompa :)

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Gullunge!!

Roblin sa...

VEM är det han kikar på på bolibompa? ;)

Så fin han blev i frisyren!

Anna Fransson sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! Kram Anna

Madelene sa...

Va söt! Jag hade med en långhårig kille! :0) Han är 6 månader och jag har precis klippt av honom mer än 5 cm vid öronen och i nacken :0) Blir så svettigt med långt hår på dem när de är så små, och för att inte tala om alla snorkråkor som fastnade :0)