08 juni 2009

Bortskänkes


Vissa dagar ska man bara inte sy.

Dom senaste veckorna har jag fått fler dåliga än roliga besked, vilket gör att jag är rätt så tankspridd nu för tiden. Men jag tänkte att en systund idag skulle få mig att tänka på annat, annat roligt :)
Dock slutade det med denna "klänning" som har mer fel än rätt.
Den bortskänkes, du kanske kan rädda den? Annars har du lite fint tyg iallafall :)

Jag höftade på halsmudden, den blev såklart för kort och jag orkade inte sprätta och göra om.
Har inte orkat sy klart ärmhålen.
Dekorsömmen längst ner blev lite sne, och så såg jag en ful rand i tyget.
Det är självklart ingen Pumla-lapp på.
Storleken är 1 år...

2 kommentarer:

od Andulky sa...

Jag vill gärna ha den :-)

od Andulky sa...

Glömde förstås skriva att det var tråkigt med alla tråkiga besked! Hoppas att det inte är något allvarligt! Kram