25 juni 2009

ett underbart paket


Ja det är verkligen ett kanonfint paket som min hemlige swapkompis har skickat.

När jag öppnade paketet var det en doft som avslöjade att kaffe minsann fanns i paketet. Kahl´s kaffe är nog det bästa "fin-kaffe" man kan få. Detta ska vi testa i helgen :)
Två tidningar, den ena sprängfylld med pyssel och den andra med läcker och läskande sommarmat :)
Ett superfint grovt bomullstyg, kanske jag vågar mig på att sy en väska av det.
En stickad leksaksbil till lilltrollet, den sprang han iväg med och lekte brumbrum på hallmattan.
Och så ett par shorts i bomull/lin. Anledningen till att dom är så skrynkliga på bilden är att vi minsann redan har använt dom, som min hemlige swapkompis skrev så är dom sköna varma dagar som dessa.


Jätte många tack till min swapkompis, jag tror jag har listat ut vem du är :)

4 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Fint paket! :-)

FrökenC sa...

Hihi... Hoppas du gissade rätt!!! Kul att det blev ett paket ni gillade och att ditt troll kunde ha shortsen. Har alltid sån vånda över att sy till barn man inte kan mäta!! :)

syster sa...

oj vilket fint paket!!!

Anonym sa...

jätte fint! :) Och ny fin design på bloggen!