12 juni 2009

Vad nervöst det är

att sy till någon man aldrig har träffat tidigare.
Nu är iallafall mitt paket i Sommarsolswapen skickat, och jag hoppas hoppas det passar för mottagarna.


Att sy till en mamma som jag lärt känna på öppna förskolan. Bra reklam om hon blir nöjd så det hoppas jag såklart hon blir.


Och helt OT, vad nervös jag blir när jag tänker på att bröllopsdagen faktiskt närmar sig med stormsteg nu.. Iiiihhhhh :) Roligt nervös såklart!


Nästa vecka har gubben min semester. Jag hoppas jag kan få en dag vid symaskinerna, sen åker vi till Leksand och firar Midsommar.

5 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Spännande, kanske är jag mottagaren? ;-)
Vi ska också fira midsommar där, är du också från dalarna? Nej, du är ju norrlänning läser jag nu :-)
Hoppas ni får trevligt!

Husfrun på landet sa...

Doris_Assar
Vad roligt, jag ska se till att skylta mitt barn med Pumla-plagg när vi är ute på byn, så håll utkik ;)
Min svärmor bor där. Vi ska även ha bröllopet där :)

OttoPippi sa...

Vad mycket nrvöst... och KUL!!! Lycka till med allt!

Madelene sa...

Verkar som att alla ska åt mitt håll i sommar! :0) Eller Dalarna är ju grannlänet i allafall.

od Andulky sa...

Spännande!!