09 juni 2009

Tävling Tygpaket

Helt otroligt att jag redan har haft 3000 besökare :)
För att fira så lottar jag ut ett tygpaket med gott&blandat innehåll.

Lila kaniner 60x80
Små brokiga 75x45
Lime velour 50x105

Örngott retro 60x45
Ansikten på grov bomull, canvas? 50x150


Lämna en kommentar till detta inlägg ifall du vill vara med i tävlingen.
En lott för dig utan blogg
Två lotter ifall du tipsar om tävlingen i din blogg (skriv i kommentaren om du tipsar/länkar)


Tävlingen pågår t.o.m. 14 juni kl:23.59
Lycka till :)

70 kommentarer:

Nette sa...

ooh, vad kul. Jag är med

Strumpetossa sa...

Jag är gärna med och tävlar! Har länkat från min blogg också. :)

Zanna sa...

Jag är med. Länkar till dig nu!!

Marie Frost sa...

Vilket paket! Jag är med och testar lyckan!

SiriR sa...

Grattis med 3000 besøkende!
Jeg er gjerne med og konkurrerer:)

Anonym sa...

jag är med och tävlar och länkar från min blog i sidospalten =)

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Jag vill gärna vara med länkar från min blogg!!

Vindling sa...

Jag är med :)

Madelene sa...

Jag är med!!! Länkar med bild från min blogg!

Eveline sa...

Jeg er med !! Spennende! Har tittet rundt i din flotte blogg også :)

Anonym sa...

HejGrattis till 3000 besökare har ingen blogg men är gärna med o tävlar
Irenè
mocken@bostream.nu

od Andulky sa...

Stort grattis! Är gärna med! Har länkat på bloggen :-)!

Y sa...

grattis till besökarna, såklart jag är med på utlottningen

Pernilla sa...

Grattis!! Jag vill gärna vara med och tävla! Länkar från min blogg :)

Monica Therese sa...

Grattis så mye med 3000 besøkende!!

Jeg vil gjerne være med i konkurransen,så her er lenken fra min blogg :

http://mrsknittykitty.blogspot.com/2009/06/jeg-vil-vinne.html

h/saltaste bönan sa...

Grattis och vilket fint paket! Jag vill vara med och tävla och länkar från min blogg (kolla i högerspalten).

AMDAdesign sa...

Jag vill vara med och tävla Länkar även till tävlingen via min blogg

HugOlle sa...

Klart man är med o tävlar. Brokiga MÅSTE...jag menar VILL jag bara haaa!! Länkar även från min blogg..

á Yeliqa sa...

Klart att jag vill vara med på det här. Jag lånar bilden och länkar från min blogg :)

CARINA sa...

ååh vilka gulliga tyger självklart länkar jag från min blogg.

Sandra sa...

Finns det någon som inte vill tävla om det här?
Jag vill det i alla fall.
Länkar från min blogg också!

Maria sa...

Vilka fina tyger! Jag är gärna med i utlottningen!

Kaja sa...

Grattis till många besökare! Såklart är man med och tävlar!

sofiutane sa...

Grattis till alla besökare. Jag är gärna med och tävlar. Länkar från min blogg.

IRMa sa...

kul! jag är med

Heimlaga sa...

Grattis till dig! Jag vill vara med!

Linda/LillaBu sa...

Stort grattis! Jag är gärna med och tävlar. Har tipsat på min blogg också.

Cilla sa...

Underbara tyger, jag vill självklart vara med och tävla :)

Tygterrier sa...

Jag vill tävla!! Och gärna vinna - jag länkar från min blogg :-D

Siri... sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Siri... sa...

Åh, jag vill hemskt gärna vara med. älskar de små brokiga, och allt från wirsén-systrarna.

Jag länkar från min blogg...

/ sara

Anja Allvin sa...

länkar gärna och hoppas på att vinna :-)

Emilia sa...

Grattis till många besökare - jag är gärna med och tävlar! /Emilia

TIA sa...

Så utrolig moro !! Jeg vil gjerne være med, og betaler gjerne porto til norge om jeg skulle vinne :)

Sofia-Sobeide sa...

Såå söta tyg! Jag vill också vara med och tävla. Jag länkar till tävlingen från min blogg!

Hälsningar
Sofia

rino sa...

kul, jag är med

länkar i spalten på bloggen, men lyckades tyvärr inte med bilden...

evamar sa...

Den här gången överlåter jag vinsten till någon som har mer nytta av den men länkar ändå på min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/june/tygpaket-14-juni.html

Marlene sa...

jag vill vara med och tävla, jag har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/06/10/14-juni-kl23-59/

Maria sa...

Vilken härlig tävling! Självklart vill jag vara med=) Jag länkar också såklart...
http://cupcake.blogg.se/?tmp=10213509

Johannah sa...

vilka fina tyger, dom vill jag chansa på att vinna!
Länkar från min blogg såklart! Jag har också en tävling ute nu, så kika in och var med du med!

Christina sa...

Härliga tyger, eftersom min kreativa ådra flödar över snart är jag nog med och tävlar om dessa tyger. Har skrivit om tävlingen i min blogg. http://stiini.blogg.se/2009/june/tavlar-hos-pumla.html

Anonym sa...

Åh vilka härliga tyger. Jag är med!

Länkar i min blogg!

Dessie sa...

Jag vill åxå vara med så klart! Va jättefina saker du syr!

Länkar jag me.

Lene-Therese sa...

Jag vill vara med och tävla! :D

Här är min länk: http://lenetherese.blogg.se/tavlingsblogg/2009/june/franziska-14-juni.html#comment

OttoPippi sa...

Jag vill vara med!!!!

Länkar till dig på min blogg :-)

r e b e c k a sa...

jag vill också gärna vara med och tävla! :)

Amanda sa...

Grattis till antalet besökare!

Jag vill absolut vara med och tävla. ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/june/tavling-tygpaket.html

Mirrezz sa...

Grattis!

Vill absolut vinna de otroligt fina tygerna!!
Har tipsat i min blogg!

Anonym sa...

Skulle gärna vilja vinna, har dessutom länkat till min blogg men... kan inte komma in via googel kontot idag :-(

Min blogg är: http://mammaannatill2.blogspot.com/

Mvh
Anna

Anna-Snoddas sa...

Jag vill också vinna! :)

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

KLART JAG VILL VARA MED.

Píckelniga sa...

Tipsar och länkar !!!!

lilla hjärtat sa...

Hittade hit pga. tävlingen, fin sida du har. Är gärna med och tävlar och länkar från min sida. Välkommen att kika in hos mig.
Helén

Isabell sa...

Å de tygerna skulle jag kunna göra mycket av! :D Är såklart med!

email: binggggg@hotmail.com

Therese sa...

Jag är galet förtjust i brokiga figurerna så jag är gärna med! Trevlig helg!

bjarstig@live.se

Anonym sa...

Åh vilka läckra tyger, jag vill gärna vara med men har tyvärr ingen blogg
Karin i Östersund
tittiemma@yahoo.com

Clea sa...

hejhej!

vilka fina olika tyger :)
speciellt kaninerna! :)

jag har länkat till tävlingen här:
http://cleaclea.blogg.se/2009/june/14-juni-tygpaket.html

kram clea

Kool Inka sa...

Grattis till så många besökare! Klart att jag vill vara med.
Har länkat från bloggen.

lolla sa...

hejsan
åhh kul jag är genast med ...
länkar i min blogg under kategorin tävlingar....
kram lolla
www.lollashus.blogg.se
nor@live.se

Stina sa...

Grattis till 3000! Vilka underbara tyger, blir inte alls sugen, nejdå...
Länkar från min blogg.
Hälsar Pysselpedagogen Stina

Fangoria sa...

Grattis till 3000 besökare!! OOhh, vill vinna! Länkat:
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2009/06/tygpaket-hos-pumla.html

Fröken Eko sa...

Hej!

Även om det är i lite senaste laget så vill jag gärna vara med och tävla :)
har tipsat om tävlingen med en bildlänk som ligger i högra sidospalten på min blogg.

Häls. F

rebecca sa...

PHU! höll på att missa tävlingen!Jag vill vara med såklart. :)

Har länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/june/146-tyg.html#comment

metamorphosis sa...

Grattis till dina 3000 besökare! :-)

Aleisa Ribalta sa...

hej jag vill vara med!!!!, kanske för sent men man vet ju aldrig, ska länka till din blogg i min, kula ich fina kläder, och tyg du har.
aleisa

Doris_Assar sa...

Grattis! Jag vill också vara med och tävla! :-)

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! :o)
(demon-breath@hotmail.com)

Mvh Frida Carlsson

Tanjis sa...

Ojdå, jag är visst ute i sista minuten...........ja,nästan i alla fall!
Länkar till din tävling med! :)

GR sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen!!

Mirre sa...

UHittade hit i sista stund.. Klart man vill vara med och jag länkar i min blogg..