02 juni 2009

Första dejten

Eftersom det var så himla fint väder igår, så blev det en halv dejt. Andra halvan hann jag med idag medans lilltrollet sov tupplur :)
Detta är vad jag har hunnit med
(har sytt lite annat också, men det är en hemlis på väg till sin mottagare)


Spännen att fästa lösa grejer som man aldrig hittar när man behöver :)
Som en napphållare fast spännen i båda ändarna.

exempel


Filt till min syster
Vi kom först överrens om blå flodhästar och blå muddväv, men jag tyckte det blev alldeles för tungt. Så istället blev det röd trikå, det blev riktigt fint ihop måste jag säga. Hoppas lille bebisen kommer tycka om filten med.


Muddisar, även dessa till min syster (hon får bebis i sommar, jippie)

Orange velour med lime mudd. Stjärnvelour med gul mudd (mönster Ottobre 4/07)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååh va fina saker du sytt! Älskar det där flugsvamps tyget på napphållaren! <3

Doris_Assar sa...

Jättefina saker!